תיקון סמארטפון – מעבדת סלולר בתל אביב ושירותי אחריות

כאשר אנחנו קונים סמארטפון חדש אנחנו משקיעים ממיטב כספינו לרכישת הטלפון ואנחנו רוצים לוודא שקיימת שירות אחריות למכשיר במקרים של תקלות או גניבה.

במאמר הבא נביא לכם כמה דרכים לוודא שיש אחריות על המכשיר שלכם.

עוד באתר:

תיקון סמארטפון - מעבדת סלולר בתל אביב ושירותי אחריות
תיקון סמארטפון

שירותי אחריות לתיקון תקלות בטלפון

שירותי האחריות לתיקון תקלות בטלפונים הסלולריים מהווים את המענה המושלם ללקוח

שמחפש פתרון מהיר ואמין במקרה של כשל או פגמים בטלפון הסלולרי.

הנה כמה מתפקידיה של חברת היצרן של הטלפון בעניין האחריות:

  1. להבטיח שהלקוחות יהיו מרוצים מרכישתם ולתת להם מענה אמין בכל מקרה של תקלה או ליקוי.
  2. להציע תכניות אחריות שונות המכסות סוגים שונים של תיקונים והחלפות.
  3. להקים מרכז תיקונים ייעודי בו טכנאים מיומנים יוכלו לאבחן ולתקן את הבעיות ביעילות.
  4. לספק שירות לקוחות מהיר ויעיל לטיפול בכל חשש או שאלה בנוגע לתהליך התיקון.
  5. לשמור על שקיפות על ידי מתן מידע מפורט על תהליך התיקון, כולל זמן ועלות תיקון משוער.
  6. להציע ללקוחות אפשרויות נוחות להגיש את המכשירים שלהם לתיקון, כגון מקומות החזרה או שירותי דואר.
  7. לעדכן את הלקוחות בהתקדמות התיקונים שלהם ולספק להם מערכת מעקב למעקב אחר מצב המכשירים שלהם.
  8. לוודא שמכשירים מתוקנים נבדקים ונבדקים היטב לפני החזרתם ללקוחות.
  9. להציע תמיכה וסיוע לאחר תיקון, לרבות הנחיות לפתרון בעיות והרחבות אחריות במידת הצורך.

איך נוודא שיש לנו אחריות לתיקון?

כאשר אנחנו רוכשים מכשיר נייד בחנויות סלולר בתל אביב יש לוודא איזה סוג אחריות נקבל .

המטרה היא להמנע מלהגיע למעבדת טלפונים עבור תיקון אייפון למשל ולשלם לא מעט עבור התיקון אם נמצא במסגרת האחריות.

כדאי לשאול היכן מקבלים את שירות תיקוני האייפון במסגרת האחריות והיכן ממוקמת מעבדת פלאפונים. האם מעבדת סלולר תל אביב שמספקת את האחריות שייכת לחנות עצמה או זוהי מעבדה סלולרית תל אביב במיקום אחר שנמצאת בשיתוף פעולה עם החנות.

על מנת להמנע מתשלום גבוה למעבדות טלפונים תל אביב שונות אם אנחנו צריכים מעבדה לתיקון אייפון תמיד כדאי שיהיה במסגרת האחריות שמספקת החנות.

הבדלים במחיר עם אחריות ובלעדיה

בעת רכישת הטלפון הסלולרי החדש אנחנו מקבלים שירות תיקונים באחריות לתקופה מסוימת בדרך כלל שנה.

בעת תקלה בטלפון הסלולרי אנחנו מרבים להשתמש בשירותי האחריות כדי לחסוך במחיר

ולעיתים גם לקבל פטור מלא מתשלום בגלל תוקפו של האחריות.

מה קורה כאשר פג התוקף של האחריות? כמה יעלה לנו לתקן את הטלפון ללא אחריות.

הנה כמה הבדלים בין מחירים עם אחריות ובלי אחריות:

החלפת סוללה במכשיר עם אחריות – 50-100 שקלים ובלי אחריות 100-200 שקלים

החלפת שקע טעינה עם אחריות – 0-100 שקלים ובלי אחריות 0-200 שקלים

תיקון/החלפת מסך עם אחריות 100-400 שקלים ובלי אחריות 400-800 שקלים

אלו רק חלק קטן מכלל התקלות שיכולות לקרות בטלפונים סלולריים. ישנם גם תקלות יקרות יותר מאלו שצוינו פה.

אז תשקלו טוב טוב האם להשתמש בשירותי האחריות של המכשיר כאשר אתם מגיעים לתיקון תקלות במעבדות.

גם כאשר תוקף האחריות פג מומלץ מאוד לבטח את הטלפון בשירותי ביטוח שיבטיחו תיקון של כלל התקלות במחירים נוחים מאוד.

נגישות